Een foutloos verlopend inkoopproces is een belangrijke factor bij het succesvol kunnen uitvoeren van projecten en klussen. U wilt alle benodigde materialen en onderaannemers tegen een zo voordelig mogelijk tarief inkopen en op het juiste moment (laten) afleveren op de uitvoeringslocatie. De inkoop- en bestelmodule van ActoBusiness helpt u hierbij.

Maak tijdens het webinar kennis met ActoBusiness en de mogelijkheden die de inkoop- en bestelmodule u en uw organisatie bieden.

We behandelen o.a. de volgende onderwerpen:   

Samenstellen van de bestellijst met behulp van Select Online – de informatie ontvangt u hiermee direct vanuit de webshop van de leverancier of via 2BA.

Doorzetten van een calculatie naar de bestellijst.

Het automatisch versturen van de bestelorder.

Inzicht krijgen in de voortgang van de bestelling.

Verschillende rapportage mogelijkheden.

Het registreren en boeken van de ontvangen materialen.

Webinar inkopen en bestellen

Webinar – ‘Bestellen voor klussen – ActoBusiness’ | Woensdag 3 november 2021 – 10.00 uur

Tijdens dit webinar laten wij u in 30 minuten de mogelijkheden van  de inkoop- en bestelmodule van ActoBusiness zien.

Datum en tijd:

  • Woensdag 3 november 2021 – 10.00 uur

Het webinar duurt 30 minuten, daarna is er ruimte voor vragen.

Na aanmelding ontvangt u een link waarmee u het webinar kunt volgen, hiervoor heeft u alleen een internetverbinding nodig.

WordPress Appliance - Powered by TurnKey Linux