SLIMMER SAMENWERKEN

SLIMMER SAMENWERKEN

Portalen

ActoPortal is het op Microsoft SharePoint gebaseerde platform voor slimme communicatie binnen de keten.  Deze oplossing combineert de kracht van SharePoint met de branchekennis en software van Acto. U kunt ActoPortal inzetten ter ondersteuning van verschillende processen, zoals bijvoorbeeld de ServicePortal, het selfservice-klantportaal.

ServicePortal

Special voor serviceorganisaties is er de ServicePortal. Hiermee geeft u uw klanten de mogelijkheid tot het zelf aanmaken van een registratie in ActoService, stelt u uw rapportages automatisch beschikbaar (via Power BI) en deelt u uw servicedocumenten (facturen, werkorders en formulieren). Deze documenten vinden u en uw klanten ook altijd gemakkelijk terug dankzij de automatische archieffunctie. U voorziet uw klanten hiermee dus automatisch van inzicht; geen uitzoekwerk meer omtrent documenten of veel tijd spenderen om een bepaald overzicht aan te bieden aan uw klanten.

De ServicePortal is er in drie verschillende varianten. Bekijk onderstaand overzicht van de functionaliteit.

Daarom kiest u voor het selfservice-klantportaal van Acto

De ServicePortal biedt u en uw klanten een omgeving waar u nauwelijks naar om hoeft te kijken. De inhoud van het portaal wordt namelijk  automatisch bijgewerkt op basis van uw dagelijks contractbeheer in ActoService; heeft u een nieuwe installatie in beheer of is een installatie niet meer actief, dan worden deze wijzigingen ook direct doorgevoerd binnen het portaal.

Voordelen ServicePortal:

  • Tijdswinst bij aanmaken van meldingen
  • U kunt sneller reageren op meldingen
  • Focus op uitzonderingen
  • Minder tijd nodig voor het beantwoorden van vragen uw klant
  • Belangrijkste informatie direct beschikbaar voor uw klant

FUNCTIONALITEIT 

SERVICEPORTAL

Koppeling met ActoService

Templates voor aanmaken nieuwe omgeving

Inzicht in openstaande meldingen

Nieuwe meldingen aanmaken

Documenten beschikbaar stellen

Taken koppelen

Offerte goedkeuring

Inzicht via historische analyse (BI)

Delen van geplande bezoeken (BI)

Automatisch facturen uploaden

Automatisch werkorders uploaden

Automatisch formulieren uploaden

Status update meldingen meerdere keren per dag


START



PREMIUM


EXCELLENT

Welk pakket past bij uw organisatie?

STARTPAKKET

Kies voor het startpakket, als:

U contracten en operationele documenten online beschikbaar wilt stellen;
U taken wilt aanmaken en de voortgang wilt monitoren;
U offertes wilt uploaden, goed- of afkeuren;
U duidelijkheid over de status van meldingen wilt, of;
U uw klant de mogelijkheid wilt geven om direct een melding in het servicemanagementsysteem te maken.

PREMIUMPAKKET

Kies voor het premiumpakket, als:

U ook de mogelijkheid wilt om uw klanten inzichten te bieden binnen een centrale omgeving in bijvoorbeeld werkzaamheden of een prognose via PowerBI-rapporten;
U uw klanten wilt bedienen met slechts één rapport per aandachtsgebied.

EXCELLENTPAKKET

Kies voor het excellentpakket, als:

U veel operationele documenten aan uw klant centraal beschikbaar dient te stellen;
Uw klant toegang wilt tot een digitaal logboek;
U de mogelijkheid wilt om ActoService-facturen, werkorders en formulieren automatisch te archiveren en ze niet langer handmatig wilt uploaden;
U de mogelijkheid wilt om statusupdates van werkzaamheden via PowerBI beschikbaar te stellen bij uw klanten.

Acto denkt graag met u mee over het meest geschikte pakket voor uw organisatie. Vraag een demo aan en laat u informeren over de verschillende functionaliteiten.