360 graden inzicht in uw assets met ActoBusiness

Hoe mooi zou het zijn als u alle informatie van de assets van uw klanten, of uw eigen assets, in één centraal systeem zou kunnen vastleggen? Waardoor u niet meer hoeft na te denken wanneer welk onderhoud moet worden uitgevoerd of welke factuur moet worden verstuurd.

Met ActoBusiness bieden wij u hiervoor de perfecte oplossing!

ASSETMANAGEMENT

BEHEER UW ASSETINFORMATIE EN CREEËR 360 GRADEN INZICHT!

Als onderhoudsspecialist zorgt u ervoor dat de installaties, productiemiddelen en gebouwen (assets) van uw klanten elke dag weer in topconditie verkeren. 

Zolang het om een paar assets gaat heeft u nog grip op de onderhoudsplanning en het op tijd versturen van uw facturen. Maar wat nou als dit er tientallen, honderden zo niet duizenden worden of zijn?

Met ActoBusiness legt u alle assetinformatie vast in een centraal systeem, zodat u niet meer hoeft na te denken over wanneer welk onderhoud moet worden uitgevoerd of welke (termijn-)factuur moet worden verstuurd.

 
Assetmanagement schermen ActoBusiness

PROFESSIONALISEER UW ASSETBEHEER

VOORDELEN ASSETMANAGEMENT MET ACTOBUSINESS

WEBINAR ‘ASSETMANAGEMENT’ | WOENSDAG 30 JUNI – 14.00 UUR

MEER WETEN? MELD U AAN VOOR HET WEBINAR 

Benieuwd naar de mogelijkheden van assetmanagement in ActoBusiness? Dat leggen we graag aan u uit tijdens het webinar.

  • Woensdag 30 juni 2021
    14.00 – 14.30 uur

Na aanmelding ontvangt u de link om aan het webinar deel te nemen. Er zijn geen kosten verbonden aan deelname.

Aanmelding webinar "Assetmanagement in ActoBusiness"

  • Ja, ik meld mij aan voor het webinar 'Assetmanagement'

  • Gegevens deelnemer:

Assetmanagement assetbeheerder ActoBusiness

ASSETMANAGEMENT

ALLE INFORMATIE BINNEN HANDBEREIK

ActoBusiness biedt u de mogelijkheid om alle informatie rondom uw assets op te slaan en op elk gewenst moment in de tijd in te zien. Denk hierbij aan de staat van het onderhoud van technische installaties, maar bijvoorbeeld ook het schilderwerk aan de kozijnen en deuren in een appartementencomplex.

Doordat al uw asset-informatie in ActoBusiness is vastgelegd zorgt u ervoor dat het onderhoud of inspectie altijd op het juiste moment wordt uitgevoerd. Uw ontvangt technicus ontvangt een overzicht van de uit te voeren onderhoudshandelingen, de historie, de bijbehorende taakstelling en benodigd materiaal. Zo kan hij met alle benodigde informatie op pad om het onderhoud of inspectie volgens afspraak uit te voeren.

DAAROM KIEST U VOOR ASSETMANAGEMENT MET ACTOBUSINESS

Onderhoud en facturatie

Koppel ‘onderhoudshandelingen’ aan een asset en ActoBusiness maakt en verstuurt automatisch de onderhoudstaken en termijnfacturen.

Storingen

Uw klanten kunnen eenvoudig storingen aan hun assets melden, bijvoorbeeld via een klantportaal of automatisch vanuit gebouwbeheersysteem.

Meerjarenonderhoudsplanning
(MJOP)

Breng de toekomstige onderhoudskosten voor uw opdrachtgevers in kaart met een MJOP.

ETIM en NL/SfB

Naadloze integratie van ETIM productclassificatie en NL/SfB -elementcodering met de asset-database.

WordPress Appliance - Powered by TurnKey Linux