Ketenintegratie is een van de speerpunten van Acto en wij bieden installatie- en onderhoudsbedrijven al jaren ondersteuning bij het elektronisch zaken doen. Bijvoorbeeld met leveranciers, op basis van de ketenstandaard INSBOU voor product- en handelsgegevens. De nieuwe elektronische communicatie standaard is opgenomen in de Acto-software. Hiermee bieden we installateurs (en hun opdrachtgevers) de mogelijkheid om optimaal gebruik te maken van de nieuwe mogelijkheden (en voordelen) van elektronische communicatie. Voor het onderhoudsproces hebben we een mooie businesscase gemaakt die wij op 23 november 2016 zullen presenteren tijdens het Ketenstandaard-event.

Meld u aan voor dit event en bezoek onze presentatie!

 

vastgoedbeheerders-en-comakers_beeldmerk_vector

“Doorbraak elektronische communicatie bij onderhoud: winst voor de hele keten”
23 november 2016 vanaf 09.00 uur bij ‘De Werelt’ in Lunteren

Ketenstandaard, KOVON en VERA organiseren op woensdag 23 november 2016 een voorlichtingsbijeenkomst met als titel “Doorbraak elektronische communicatie bij onderhoud: winst voor de hele keten”.

Doel
Het doel van deze bijeenkomst is de mogelijkheden en de voordelen duidelijk te maken van elektronische berichtuitwisseling tussen partijen, die betrokken zijn bij vastgoedonderhoud. Met name gericht op de mogelijkheden die standaards bieden, die zijn getoetst in de KOVRA-pilot voor de onderhoudsopdracht, de onderhoudsstatus en de factuur.

Doelgroep
De middag is bedoeld voor woningcorporaties, vastgoedbeheerders, groothandels en co-makers als onderhouds-, bouw-, installatie- en schildersbedrijven.

Workshops / Informatiemarkt
Verschillende serviceproviders, waaronder Acto, profileren zich tijdens de informatiemarkt en laten in afzonderlijke workshops zien welke voordelen te behalen zijn door het gebruik van de standaard voor de onderhoudsopdracht en onderhoudsstatus.

Informatie workshop Acto

De volgende serviceproviders zijn aanwezig: Aareon, Acto, Admicom, BouwInfosys, Centric, Gilde Software, Herke, Kraan Bouwcomputing, NCCW, PCA Mobile, Twinq en Viadata.

De workshops worden in twee shifts gegeven, dus u kunt twee verschillende workshops bijwonen. Meer informatie over de inhoud van de workshops vindt u op de site van Ketenstandaard.

Programma
09.00 uur Ontvangst met koffie en bezoek informatiemarkt
10.00 uur Welkom en introductie
Anton Huiskamp, voorzitter stuurgroep KOVRA en directeur KOVON

Doel, aanpak en resultaten Pilot
Erik Rickelman, projectleider KOVRA Pilot

Panel Pilot-deelnemers
Interviewer: Jan Fock, lid stuurgroep KOVRA en voorzitter Stichting VERA
Panelleden: Het Gooi en omstreken, Wonen Zuid, Patrimonium Woonservice, Provides, Weijman Vastgoedonderhoud, Coen Hagedoorn, bouwbedrijf Plegt-Vos en Smeets Bouw

Afsluiting
Rien Wabeke, lid stuurgroep KOVRA en directeur Ketenstandaard
11.15 uur Korte pauze
11.30 uur Workshopronde 1
12.15 uur Lunchpauze
13.00 uur Workshopronde 2
13.45 uur Einde programma



WordPress Appliance - Powered by TurnKey Linux