27 november 2019
4 december 2019
ActoBusiness

Kom kennismaken met ActoBusiness

Ontdek de nieuwste bedrijfssoftware tijdens de kennismakingssessies op woensdag 27 november of woensdag 4 december 2019. 

Woensdag 27 november 2019

Woensdag 4 december 2019

9.00 – 11.00 uur 

“Met ActoBusiness houdt u meer tijd over voor het echte werk!”

Is uw organisatie klaar voor de toekomst? Kunt u direct inspelen op nieuwe mogelijkheden en technologische vernieuwingen? En sluit uw bedrijfssoftware daar ook naadloos op aan?

Wij laten u graag onze visie op toekomstbestendige bedrijfssoftware zien en nodigen u uit voor een demonstratie van ActoBusiness, dé softwareoplossingen voor de installateurs in het MKB-segment.

Daarom kiest u voor ActoBusiness:

✔ Het is een complete oplossing voor uw bedrijfsvoering.
✔ Het is 100% online. U heeft alleen een internetverbinding nodig.
✔ De app voor de monteur is via de Google Play Store of de App Store van Apple te downloaden.
✔ U betaalt per gebruiker en kunt dus klein starten.
✔ De software bestaat uit verschillende modules en u kunt naar wens de software uitbreiden.
✔ U kunt snel aan de slag dankzij de korte implementatieperiode.

Datum en Tijd:

Woensdag 27 november 2019
Woensdag 4 december 2019
9.00 – 11.00 uur

Locatie:

Acto Informatisering B.V.
Amsterdamseweg 51a
3812 RP  Amersfoort

ActoBusiness: een oplossing voor uw hele organisatie

ActoBusiness ondersteunt uw volledige bedrijfsproces. Leg uw relaties vast in CRM en maak met de calculatiemodule snel offertes. En wordt dit opdracht, dan ondersteunt de slimme software de gehele projectuitvoering. Van het maken van een materiaalbehoefte tot snel digitaal inkopen. Natuurlijk ondersteunen wij ook uw magazijnen, zowel op locatie als in de auto’s van monteurs.

Snel schakelen

Uw administratie is altijd bij en kost u veel minder tijd en moeite. U stuurt snel uw verkoopfacturen digitaal naar de klant en bewaakt de werkzaamheden voor zowel uren als kosten. En komt er een regieklus tussendoor? Ook die is volledig geautomatiseerd af te handelen.

Meer inzicht

Uiteraard heeft u op elk moment inzicht in uw financiële administratie en cijfers. Dankzij heldere rapportages bent u altijd op de hoogte. Ook beschikt de software over een online digitaal archief voor het opslaan van documenten bij bijvoorbeeld projecten.

Digitale assistent

Maar dat is nog niet alles, want de software is bovendien uw digitale assistent en signaleert acties en taken, zodat u niets vergeet. Uiteraard volledig geïntegreerd met Microsoft Office en e-mail.

Deel dit bericht:
Neem contact op

Meer informatie over de bedrijfssoftware en/of diensten van Acto? Neem contact met ons op!

Onleesbaar? Klik hier voor een nieuwe tekst. captcha txt
Acto Update 19.20ActoAcademy- workshop basisfunctionaliteit