Op vrijdag 27 januari 2017 van 9.00 tot 12.00 uur organiseren wij een thema-bijeenkomst rondom het automatisch serviceproces in ActoService, “van call-intake tot factuur”. U kunt zich hiervoor kosteloos aanmelden (zie verderop). Reserveer wel op tijd een plek, want vol = vol.

De doelgroep van deze bijeenkomst zijn: servicemanagers, proceseigenaren, key-users en eindgebruikers van ActoService.
Mocht u zelf niet aanwezig zijn, dan zien we graag een van uw collega’s.

De volgende onderwerpen komen aan de orde

  1. Elektronische Call- intake volgens de Ketenstandaard (nieuw)
  2. Automatisch aanmaken werkorder en uitgeven naar planbord (nieuw)
  3. Uitvoeren (nieuwe features)
  4. Automatisch Gereedmelden (release 16.30)
  5. Automatisch Facturatie (release 16.40)

Aanmelden

Wilt u ervaren hoe dit proces er in de praktijk uitziet? Kom dan op vrijdag 27 januari 2017 van 9.00 tot 12.00 uur naar de themasessie over het automatisch serviceproces en ontdek de (nieuwe) mogelijkheden van ActoService.

Aanmelden is niet meer mogelijk. Wilt u meer informatie over onze service oplossing? Neem contact op!

We sluiten af met een lunch.

Deelname is kosteloos, aanmelding vooraf wel gewenst.

Meer informatie

Stroomlijn uw serviceproces op een slimme manier en maak gebruik van automatisering
De diverse (administratieve) handelingen binnen het serviceproces zorgen voor een langere doorlooptijd dan noodzakelijk. Hierdoor moet uw klant langer wachten totdat de storing is verholpen en duurt het ook langer voordat u de factuur kunt versturen en uiteindelijk betaald krijgt! Door zoveel mogelijk standaard hande­lingen te automatiseren, kunt u de doorlooptijd aanzien­lijk verkorten en kunt u uw aandacht richten op wat écht belangrijk is: uw klant zo goed mogelijk helpen. ActoService biedt u de mogelijkheid om het gehele ser­vice­proces binnen de installatie- en onderhouds­branche te automatiseren. Van call-intake tot en met het versturen van de factuur.

Bespaar tijd door focus op incomplete meldingen
Uw opdrachtgevers melden hun storingen via een e-mail of via hun serviceportaal. De melding staat dan direct in ActoService. Het systeem kan zelf beoordelen of er voldoende informatie aanwezig is voor het aanmaken van een werkorder. Als dat zo is, wordt deze werkorder direct, automatisch, aangemaakt en ingepland. U hoeft zich dus alleen nog maar te focussen op meldingen die niet compleet zijn en bespaart daarmee een hoop tijd. Dankzij de universele planbordkoppeling die Acto heeft ontwikkeld, kunt u werken met het plansysteem dat voldoet aan uw wensen en eisen.

Van werkorder automatisch naar factuur
De servicemonteur ontvangt de werkbon, via de app, op zijn tablet en hij gaat direct aan de slag, of hij bestelt eventueel eerst nog het juiste materiaal bij de groothandel. Zodra de klus geklaard is, meldt hij de opdracht technisch gereed. Voorheen volgde dan op kantoor de definitieve beoordeling voordat de werkorder naar de facturatie werd doorgezet. Dit proces is nu ook geautomatiseerd. Alleen afgewezen werkorders en registraties worden gesignaleerd en kunnen alsnog door een medewerker worden beoordeeld en gecorrigeerd.

Digitale factuur voor nog meer efficiency
Om het facturatieproces nog vlotter te laten verlopen (en dus sneller betaald te krijgen), wordt de werk­order niet alleen automatisch omgezet naar een factuur conform de afspraken in het contract, maar kan deze ook ‘papierloos’ worden verstuurd. Dit kan via een pdf die u via de e-mail verstuurt of geheel elektronisch via een xml-bericht, waarbij uw opdrachtgever helemaal niets meer hoeft over te typen in zijn financiële systeem. Deze laatste wijze van facturatie is voor opdrachten bij de Rijksoverheid per 1 januari 2017 verplicht.

Locatie

Acto Informatisering
Amsterdamseweg 51a
3812 RP Amersfoort

WordPress Appliance - Powered by TurnKey Linux