Zo beheert u met ActoBusiness alle assets van u en uw klanten! Onderhoudsplanning, contractoverzicht en administratieve afhandeling, allemaal in één systeem. Ontdek tijdens dit webinar de mogelijkheden van assetmanagement met ActoBusiness.

We behandelen o.a. de volgende onderwerpen:   

Aanmaken en up-to-date houden van de assetinformatie

Automatisch aanmaken van onderhoudstaken

Automatisch versturen van termijnfacturen

Kenmerken en documentatie vastleggen

Assetmanagement assetbeheerder ActoBusiness

Webinar ‘Assetmanagement’ | 30 juni 2021 – 14.00 uur

Tijdens dit webinar laten wij u in 30 minuten de mogelijkheden van  assetmanagement in ActoBusiness zien.

  • Woensdag 30 juni
    14.00 – 14.45 uur (incl. tijd voor vragen)

Na aanmelding ontvangt u de link om aan het webinar deel te nemen. Er zijn geen kosten verbonden aan deelname.

WordPress Appliance - Powered by TurnKey Linux