Daarom kiest u voor het toekomstbestendig ERP-ecosysteem van Acto

Net als de steeds sneller veranderende markt en vragen van uw klanten zijn uw doelen constant in beweging. Zo ook uw organisatie en bedrijfsprocessen. Verandert uw ERP-systeem net zo snel mee? Is het agile genoeg om snel en flexibel (en zonder hoge kosten) aangepast te kunnen worden? Om makkelijker in te spelen op de trends in uw branche ontwikkelde Acto een wendbaar en toekomstbestendig ERP-systeem. Zo bent u altijd verzekerd van de juiste bedrijfssoftware, wat uw doelstellingen ook zijn, nu of in de toekomst.

Pijlers voor een toekomstbestendig ERP-systeem

Bij de ontwikkeling van Evo, de nieuwste release binnen het Invictus-programma, benoemde Acto een tweetal pijlers: ketenintegratie en het ontwikkelen van een ERP-ecosysteem. Met het nieuwe ERP-ecosysteem, gebaseerd op de bewezen oplossingen ActoProject en ActoService, integreert u direct Business Intelligence oplossingen, portalen, apps en oplossingen op het gebied van Artifical Intelligence. Zo ontstaat er een ERP-ecosysteem dat verder kijkt dan alleen de traditionele bedrijfssoftware.

Benut de kracht van het Acto-systeem

De digitale revolutie betekent een continue stroom aan veranderingen, systemen die eenvoudig gekoppeld moeten worden en automatisering van processen. Dat vereist een wendbaar en flexibel systeem, waarmee uw organisatie direct een concurrentievoordeel heeft.

Enkele features van het Acto ERP-ecosysteem:

  • No Hands ERP: Reduceer het aantal menselijke handelingen op kantoor en in de buitendienst. Is uw monteur klaar met zijn/haar werk? De bon wordt automatisch gereed gemeld en gefactureerd.
  • Flexibele asset database: Breng alle data bij elkaar in de flexibele asset database. Of het nu gaat om sensordata, gestructureerde data of ongestructureerde data uit formuleren. Zo kunt u vanuit een bron makkelijk rapporteren.
  • Apps: Ga aan de slag met de Formulieren App, waarmee u makkelijk zelf digitale formulieren maakt en deze automatisch naar uw portaal stuurt. Of start met de Servicemonteur App, waarmee uw monteurs onderweg direct de benodigde onderdelen bestellen. Uiteraard wordt de bestelling en inkooporder direct in uw backoffice geregistreerd.
  • Business Intelligence: Werk met gepersonaliseerde dashboards en krijg direct inzicht in onder meer resultaten, projectstanden of productiviteit.
  • Klantcommunicatie: Ga aan de slag met het Self Service Portal, waarmee u klanten inzicht geeft en u op een centrale plek offertes en contracten opslaat en deelt.

Wilt u zelf ervaren hoe deze systemen naadloos met elkaar communiceren en makkelijk aan te passen zijn aan uw eigen processen?

Neem vandaag nog contact op voor een demonstratie.

Deel dit bericht:
ketenstandaard-congres-2018-digitale-bouwplaats-abstractActo Invictus Next generation software