Heldere, juiste en tijdige communicatie is essentieel bij het onderhouden van een goede relatie met uw klant. Het Acto | Serviceportaal op basis van Microsoft SharePoint, geeft uw klant inzicht en overzicht in de status van de storingen, het servicecontract en de afgesproken prestaties (KPI’s). Daarnaast fungeert het tevens als portaal voor de facturen en rapportages. Alle informatie op een plek. Dat noemen wij slim samenwerken!

Het Acto | Serviceportaal is ontwikkeld voor uw klanten of de locatiebeheerders van uw klanten en biedt hun direct inzicht in de voortgang van de meldingen, de onderhoudsplanningen en belangrijkste servicestatistieken. Uw klant heeft direct antwoord op zijn vragen en bespaart uw interne organisatie veel tijd die anders kwijt is aan onnodig telefoon- of e-mailverkeer. Het geeft u rust en ruimte op de toch vaak al hectische serviceafdeling.

Persoonlijke online klantervaring
Het portaal biedt u de mogelijkheid om u te onderscheiden van andere aanbieders in de concurrerende servicemarkt. Met dit portaal biedt u uw klant een persoonlijke klantervaring met service op maat. Het portaal kan desgewenst in de huisstijl van uw klant worden opgemaakt.

Opdrachtgevers van onze klanten direct enthousiast
Een aantal van onze klanten werkt inmiddels met deze portalen, een daarvan is GUTS Installatietechniek. Zij zijn zeer te spreken over de functionaliteit en flexibiliteit die dit portaal biedt. En nog belangrijker: hun klanten zijn razend enthousiast! “Zodra we onze klant laten zien op welke manier wij informatie met elkaar kunnen uitwisselen, zijn ze overtuigd en willen ze direct zo’n portaal!”, aldus een zeer contente Bert van Barneveld, directeur van GUTS.

Nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden en wat het Serviceportaal voor uw organisatie kan betekenen? Neem contact op met Acto en vraag direct een demonstratie aan.

WordPress Appliance - Powered by TurnKey Linux