Vanuit de Acto Academy organiseren we diverse webinars om kennis te maken met onze software. Dit webinar is ook geschikt voor bedrijven die (nog) niet met de Acto-software werken, maar wel een eerste indruk willen krijgen van de mogelijkheden.

Tijdens dit webinar laten wij u in een half uur zien hoe u met de Acto-software meer grip krijgt op uw projecten! 

We starten het project met het omzetten van een commerciële calculatie naar een werkbegroting, die gebaseerd is op de volgorde van de bouw. Daarbij wordt het uitvoeringsbudget door het systeem verdeeld over de geplande activiteiten. Alle bestedingen (middelen en uren) worden vervolgens tegenover deze uitvoeringsbudgetten geschreven waardoor er gedurende het project een duidelijk overzicht ontstaat van de voortgang. Het is nu aan de projectleider om periodiek een inschatting te maken van de budgetten die hij nodig heeft om het project succesvol af te ronden. We zijn nu ook instaat om periodiek resultaat te nemen op basis van de POC (percentage of completion).

We behandelen o.a. de volgende onderwerpen: 

Calculatie op basis van bestekposten;
Calculatie omzetten naar een werkbegroting;
Opdracht registreren;
Opdracht in de tijd uitzetten;
Projectbudget op activiteitenniveau;
Materiaal bestellen;
Uren schrijven;
Prognose uitvoeringsresultaat bekijken;
Resultaat nemen.

Webinar ‘Grip op uw projecten’

  • Donderdag 28 oktober 2021 – 10.00 uur
  • Woensdag 15 december 2021 – 10.00 uur

Het webinar duurt ongeveer 45 minuten.

Na aanmelding ontvangt u een link waarmee u het webinar kunt volgen.

Deelname=gratis

WordPress Appliance - Powered by TurnKey Linux