SUPPORT BIJ ACTO

WIJ STAAN VOOR JE KLAAR

Kom je er even niet uit? Geen probleem.

Met de ondersteuning van Acto heb jij snel en gemakkelijk antwoord op je vragen. Zo kan je snel verder met je werkzaamheden. Niet alleen tijdens kantooruren, maar ook daarbuiten heb je toegang tot onze support. Wanneer je gebruik maakt Acto Software kan je via verschillende kanalen antwoord krijgen op je vragen.

SUPPORT BIJ ACTO

WIJ STAAN VOOR JE KLAAR

Kom je er even niet uit? Geen probleem.

Met de ondersteuning van Acto heb jij snel en gemakkelijk antwoord op je vragen. Zo kan je snel verder met je werkzaamheden. Niet alleen tijdens kantooruren, maar ook daarbuiten heb je toegang tot onze support. Wanneer je gebruik maakt Acto Software kan je via verschillende kanalen antwoord krijgen op je vragen.

Online support

Jouw Acto Softwarepakket biedt een support website waar je onder andere instructiemateriaal en veelgestelde vragen kan terugvinden, samen met de update informatie.

R

Iedere dag, 24 uur per dag bereikbaar.

R

Vind snel antwoord op de meest gestelde vragen.

R

Visuele uitleg met instructievideo’s.

R

Altijd informatie over de nieuwste updates.

De supportwebsite is via de software bereikbaar. Voor ActoBusiness en ActoCalculatie kan dit middels het informatie icoon. Voor ActoProject en ActoService kan dit met de knop F1.

Heb je een commerciële vraag? Neem dan contact op met Salessupport.

Online support

Jouw Acto Softwarepakket biedt een support website waar je onder andere instructiemateriaal en veelgestelde vragen kan terugvinden, samen met de update informatie.

R

Iedere dag, 24 uur per dag bereikbaar.

R

Vind snel antwoord op de meest gestelde vragen.

R

Visuele uitleg met instructievideo’s.

R

Altijd informatie over de nieuwste updates.

De supportwebsite is via de software bereikbaar. Voor ActoBusiness en ActoCalculatie kan dit middels het informatie icoon. Voor ActoProject en ActoService kan dit met de knop F1.

Heb je een commerciële vraag? Neem dan contact op met Salessupport.

TOEGANG SUPPORT WEBSITE ACTOBUSINESS EN ACTOCALCULATIE.

Voor ActoBusiness en ActoCalculatie bieden wij een support website waar je 24 uur per dag, iedere dag van de week eenvoudig antwoord vind op je vraag.

Deze webiste is te benaderen vanuit de software door middel van het informatie icoon. Dit icoon is alleen aanwezig op plaatsen waar ook informatie over te vinden is. Deze informatie kan bestaan uit instructievideo’s, handleidingen, of ander materiaal om jou op weg te helpen. Daarnaast kun je hier de veelgestelde vragen vinden en informatie over de nieuwste software updates.

TOEGANG SUPPORT WEBSITE ACTOBUSINESS EN ACTOCALCULATIE.

Voor ActoBusiness en ActoCalculatie bieden wij een support website waar je 24 uur per dag, iedere dag van de week eenvoudig antwoord vind op je vraag.

Deze webiste is te benaderen vanuit de software door middel van het informatie icoon. Dit icoon is alleen aanwezig op plaatsen waar ook informatie over te vinden is. Deze informatie kan bestaan uit instructievideo’s, handleidingen, of ander materiaal om jou op weg te helpen. Daarnaast kun je hier de veelgestelde vragen vinden en informatie over de nieuwste software updates.

Support Portal

Kan je het antwoord op de support website niet vinden? Dan kan je inloggen op de portal om de vraag te stellen aan onze support afdeling.

R

Stel je vraag wanneer het jou uitkomt.

R

Onze support experts nemen snel contact met je op.

R

Gemakkelijk mailcontact met mogelijk telefonische opheldering.

Afhankelijk van je softwarepakket en de SA bieden wij verschillende aanvullende support pakketten aan.

De support portal voor ActoBusiness en ActoCalculatie is bereikbaar via de support website.
De support portal voor ActoProject en ActoService vind je hier:

Telefonisch

Afhankelijk van je serviceovereenkomt is telefonische ondersteuning mogelijk. Onze support medewerkers zitten op werkdagen voor je klaar tussen 09:00 en 17:00 en zijn bereikbaar via 033 – 422 68 88, tenzij anders vermeld in de support overeenkomst.

WordPress Appliance - Powered by TurnKey Linux