Loop je tegen een inhoudelijk vraagstuk aan of wil je samen met een specialist dieper duiken in een bepaalde functionaliteit? Plan dan een online 1-op-1 afspraak (via Teams). Deze sessies duren 30 minuten en zijn te boeken op dinsdag en vrijdag.
Voor reguliere vragen kun je natuurlijk ook terecht bij onze supportdesk. Die staat van maandag tot en met vrijdag tijdens kantooruren voor je klaar!
Wat kun je verwachten?
🕒 Duur: 30 minuten
📍 Locatie: Online (via Teams)
💶 Kosten: €100 per afspraak
(Kosten kunnen ook worden verrekend met jouw Support Credits)
Tijdens de afspraak krijg je persoonlijke hulp bij bijvoorbeeld:
Vragen over functionaliteit in de Acto-software;
Hulp bij inrichting of gebruik;
Begeleiding bij specifieke werkzaamheden zoals complexe calculaties, contractbeheer of servicevragen.
Veelgestelde vragen
Dat kan zeker, zolang het onderwerp zich daarvoor leent. Houd er wel rekening mee dat de tijd beperkt is tot 30 minuten.
De aanvrager van de afspraak ontvangt een Teams-meeting link. Als je meer collega’s wilt laten aansluiten kun je de afspraak aan hen doorsturen.
Geen probleem. We kunnen samen kijken of er een vervolgafspraak nodig is of dat een consultancytraject beter past.
Als jouw organisatie support tegoed heeft ingekocht (Support Credits), dan kunnen we de afspraak daarmee verrekenen. Vermeld dit bij het inplannen.