Digitale werkorder app

Papierloos werken met digitale werkorder app

Digitaliseer uw buitendienst met de werkorder app van ActoBusiness. Alle informatie voor het uitvoeren van de werkzaamheden op één plek. Speciaal ontwikkeld voor installateur en technisch dienstverlener.

DIGITALE WERKORDERS

De aansturing van uw buitendienst was nog nooit zo eenvoudig.

Met de digitale werkorder app van ActoBusiness, hebben uw (service-)monteurs in de buitendienst altijd alle benodigde informatie voor hun werkzaamheden bij de hand. De werkbon laat de werklocatie zien, houdt reis- en werktijden bij en geeft aan welke werkzaamheden er uitgevoerd moeten worden. 

ActoBusiness digitale werkorder app
voordelen digitale werkbon ActoBusiness

BESPAAR TIJD EN GELD

VOORDELEN DIGITALE WERKORDERS

START VANDAAG NOG

1. PLANNEN

Het inplannen van de werkzaamheden gaat dankzij het geïntegreerde digitale planbord heel gemakkelijk. Niet alleen storingen, maar ook gepland onderhoud, klussen en regie-werkzaamheden, plant u met één planbord, voor al uw medewerkers.

2. UITVOEREN

Zodra de uit te voeren werkzaamheden zijn ingepland, ontvangt uw (service-) monteur de digitale werkbon in de app. Als de monteur de werkbon start worden de reis- en werkuren automatisch bijgehouden. De status van de werkorder is altijd inzichtelijk via het planbord.

3. FACTUREREN

Na het uitvoeren van de werkzaamheden zet uw klant zijn digitale handtekening en geeft daarmee akkoord op de uitgevoerde werkzaamheden. De factuur wordt automatisch aangemaakt en direct naar uw klant verstuurd. 

Meer klantcases

Ennatuurlijk

Ennatuurlijk levert warmte aan ruim 85.000 gezinnen en 1200 bedrijven in heel Nederland. Die warmte komt bij hun klanten uit de buurt en loopt door maar liefst 2641 kilometer leidingen.

Lees meer

Total Klima

TotalKlima heeft duizenden serviceopdrachten per jaar en doet dat nu geautomatiseerd met de software van Acto. Dat scheelt tijd, geld, werkt veel fijner.

Lees meer
WordPress Appliance - Powered by TurnKey Linux