Geef uw klant actueel inzicht met ActoPortal

Geef uw klant actueel inzicht in de status en voortgang van zijn storingsmeldingen en werkorders met een selfservice klantportaal. Dat betekent minder verstoringen voor uw eigen organisatie, maar bovenal een hogere klanttevredenheid.

Klanten nemen dagelijks contact op met serviceorganisaties met de vraag wanneer een bepaalde melding wordt opgelost of hoe laat de monteur aanwezig is. Door een gebrek aan inzicht in de voortgang en de urgentie die de klant ervaart, kan de frustratie soms hoog oplopen. Dit komt de klanttevredenheid niet ten goede. Maar het beantwoorden van de vraag van de klant kan voor uw organisatie ook een tijdrovende klus zijn

Selfservice klantportaal

Met de ServicePortal, het selfservice klantportaal van Acto, is het nu mogelijk om uw klant actueel inzicht te geven in de planning én de voortgang van de werkorders. Staat de klus bijvoorbeeld vandaag om 14.00 uur gepland? Dan krijgt uw klant een tijdslot van 13.00-15.00 uur te zien. En ook de status van de opdracht kan via dit portaal direct worden gevolgd door uw klant. Zodra uw monteur in de werkbon-app aangeeft dat hij gestart is met reizen, gestart is met het uitvoeren van de werkzaamheden of dit niet kan afronden omdat hij niet het juiste materiaal mee heeft, dan is deze status direct inzichtelijk voor uw klant via het portaal.

Dankzij de inzet van de ServicePortal kunt u uw klant beter informeren, zonder dat u hiervoor iets extra’s hoeft uit te voeren. Dat is tijdswinst voor u, maar wellicht belangrijker, een positieve bijdrage aan de klanttevredenheid!

Meer nieuws

rapportages

Snel een goede kostprijsbepaling met handige rapportages

Het aantal aanvragen bij installatiebedrijven is hoog, daarom wordt van calculatoren verwacht dat ze in korte tijd een goede kostprijs …

Lees meer
Event Acto

Event | Digitalisering in de installatiebranche | 29 mei

Wil jij in één ochtend je kennis en netwerk uitbreiden? Kom dan naar het event over digitalisering in de installatiebranche. Dit organiseren we o.a. samen met Techniek Nederland.

Lees meer
Schouten Techniek

Schouten Techniek

Ontdek hoe Schouten Techniek met de ERP-software van Acto de efficiëntie verhoogde door digitalisering van werkprocessen. De voordelen: een verbeterd inzicht, gestroomlijnde processen en klaar voor verdere optimalisatie.

Lees meer

Wil je meer weten over ActoBusiness? Download onze folder

Door op 'download folder' te klikken, bevestigt u dat u akkoord gaat met onze E-maildisclaimer. Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.
WordPress Appliance - Powered by TurnKey Linux