Geef uw klant actueel inzicht met ActoPortal

Geef uw klant actueel inzicht in de status en voortgang van zijn storingsmeldingen en werkorders met een selfservice klantportaal. Dat betekent minder verstoringen voor uw eigen organisatie, maar bovenal een hogere klanttevredenheid.

Klanten nemen dagelijks contact op met serviceorganisaties met de vraag wanneer een bepaalde melding wordt opgelost of hoe laat de monteur aanwezig is. Door een gebrek aan inzicht in de voortgang en de urgentie die de klant ervaart, kan de frustratie soms hoog oplopen. Dit komt de klanttevredenheid niet ten goede. Maar het beantwoorden van de vraag van de klant kan voor uw organisatie ook een tijdrovende klus zijn

Selfservice klantportaal

Met de ServicePortal, het selfservice klantportaal van Acto, is het nu mogelijk om uw klant actueel inzicht te geven in de planning én de voortgang van de werkorders. Staat de klus bijvoorbeeld vandaag om 14.00 uur gepland? Dan krijgt uw klant een tijdslot van 13.00-15.00 uur te zien. En ook de status van de opdracht kan via dit portaal direct worden gevolgd door uw klant. Zodra uw monteur in de werkbon-app aangeeft dat hij gestart is met reizen, gestart is met het uitvoeren van de werkzaamheden of dit niet kan afronden omdat hij niet het juiste materiaal mee heeft, dan is deze status direct inzichtelijk voor uw klant via het portaal.

Dankzij de inzet van de ServicePortal kunt u uw klant beter informeren, zonder dat u hiervoor iets extra’s hoeft uit te voeren. Dat is tijdswinst voor u, maar wellicht belangrijker, een positieve bijdrage aan de klanttevredenheid!

Meer nieuws

HR professional

Vacature: HR Professional

We zoeken een proactieve HR Professional die met passie en expertise onze groei ondersteunt. Wil jij HR-processen optimaliseren en impact maken binnen een dynamische organisatie? Grijp je kans!

Lees meer
installateurs- technlogie van nu

Meer efficiëntie voor installateurs: De beste technologieën van nu

De werkdruk bij installateurs is hoog, maar met de juiste technologie kun je sneller werken, fouten minimaliseren en je team optimaal benutten. Hoe? Dat lees je hier in deze blog.

Lees meer
efficiëntie

Schouten Techniek digitaliseert met Acto voor optimale efficiëntie

Ontdek hoe Schouten Techniek met de ERP-software van Acto hun processen digitaliseert, efficiëntie verhoogt en medewerkers meer tijd geeft voor extra activiteiten. 🎬 Met klantcase-video!

Lees meer
software consultancy

Wil je meer weten over tijd besparen en een hogere productiviteit dankzij online software? Blijf dan op de hoogte via onze nieuwsbrief

Door op ‘inschrijven’ te klikken, bevestigt u dat u akkoord gaat met onze e-maildisclaimer. Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.

WordPress Appliance - Powered by TurnKey Linux