Acto Update – juni 2020

In deze Acto Update vindt u de volgende onderwerpen:

  • Digitalisering: Van calculatie naar operationele prognose.
  • ServicePortal: Geef uw klant actueel inzicht in de status en voortgang van zijn storingsmeldingen en werkorders met een selfservice klantportaal.
  • Betalingen via iDEAL of Tikkie: Grip en controle op betalingen van particuliere opdrachtgevers.
  • Predictive Analytics en AI: Acto helpt bij het verbeteren van prestaties, niet alleen met bedrijfssoftware, maar ook met behulp van predictive analytics en artificial intelligence. Verbeter uw serviceperformance, inzicht in liquiditeitsprognose en voorspel storingen met slim onderhoud.
  • Ook vindt u er meer informatie over diverse nieuwe functionaliteiten van ActoProject en ActoService release 20.20.

Wilt u op de hoogte blijven van al onze ontwikkelingen en (komende) events? Meld u dan aan voor onze nieuwsbrief!

Meer klantcases

Ennatuurlijk

Ennatuurlijk levert warmte aan ruim 85.000 gezinnen en 1200 bedrijven in heel Nederland. Die warmte komt bij hun klanten uit de buurt en loopt door maar liefst 2641 kilometer leidingen.

Lees meer

Total Klima

TotalKlima heeft duizenden serviceopdrachten per jaar en doet dat nu geautomatiseerd met de software van Acto. Dat scheelt tijd, geld, werkt veel fijner.

Lees meer
Scheer & Foppen

Scheer & Foppen

Bij Scheer & Foppen Installatietechniek werken alle monteurs met tablets en zijn de werkbonnen vrijwel volledig gedigitaliseerd.

Lees meer
WordPress Appliance - Powered by TurnKey Linux