Maatregelen Acto met betrekking tot coronavirus

De huidige situatie rondom COVID-19, coronavirus, vraagt niet alleen veel van de samenleving maar ook van uw en onze organisatie. Iedereen acteert zo goed als mogelijk naar de gestelde maatregelen vanuit de Nederlandse Regering en RIVM. Acto Informatisering neemt de zorgen over het coronavirus zeer serieus en doet er alles aan om haar werknemers, klanten en partners te beschermen. We volgen de gang van zaken op de voet en volgen de aanbevelingen van de autoriteiten nauwgezet. Daarnaast volgen wij de hygiëne voorschriften zoals het RIVM deze voorschrijft en vragen wij onze medewerkers thuis te werken en fysieke vergaderingen alleen door te laten gaan als deze strikt noodzakelijk zijn (zie ook: ‘Afspraken en bezoek’).

Het vanuit huis of mobiel kunnen werken is dus essentieel, ook voor onze klanten. Gelukkig is onze software hierop voorbereid en kunnen onze klanten de software overal benaderen. Ons calamiteitenplan is in werking getreden en onze dienstverlening wordt grotendeels vanuit huis gedaan en we kunnen u nog steeds ondersteunen, waarover hieronder meer.

Wij staan digitaal voor u klaar!

Consultancy
Onze consultants staan “digitaal” voor u klaar om u te helpen met functionele, inrichtings- of operationele vraagstukken. Dit betekent dat instructies, inrichtingsvragen, procesondersteuningen en dergelijke, gewoon door kunnen blijven gaan. Indien nodig kan Acto u ook ondersteunen mochten cruciale functies bij u uitvallen of minder beschikbaar zijn. Immers kunnen wij, uiteraard veilig en geautoriseerd, op uw systemen komen om werkzaamheden van afstand voor u uit te voeren. Mocht u dit nodig hebben, neem dan contact op met uw consultant of accountmanager.

Servicedesk
De ondersteuning vanuit de servicedesk blijft onveranderd. We hebben de servicedesk zodanig ingericht dat de ondersteuning zowel vanuit kantoor als thuis kan plaatsvinden. De continuïteit van de ondersteuning en beheer van uw software en omgevingen blijft zoals u van ons gewend was.

Afspraken en bezoek
Als Acto hanteren we op dit moment de richtlijn dat vergaderen op een fysieke locatie alleen is toegestaan indien deze noodzakelijk is. De voorkeur is dan om afspraken in een klein team te doen met een absoluut maximum van 5 personen en waarbij minimaal 1,5 meter afstand tot elkaar wordt gehouden. Onze voorkeur gaat te allen tijde uit naar digitaal vergaderen, Acto beschikt over faciliteiten als Microsoft Teams en Skype.

Mochten er in bovenstaande zaken verandering komen, dan zullen wij u daarvan via onze website op de hoogte stellen.

Vragen?

Mocht u nog vragen hebben over de maatregelen die wij bij Acto  treffen m.b.t. het coronavirus, dan kunt u contact opnemen met uw accountmanager via 033 – 422 68 00.

Meer nieuws

Heinen & Hopman

Fors minder faalkosten bij Heinen & Hopman dankzij Acto’s ERP-software: ontdek hoe slimme optimalisaties hun projecten efficiënter en nauwkeuriger maken.

Lees meer

Low Code, AI en API’s – digitalisering in de installatiebranche

Ontdek hoe de installatiebranche transformeert met low-code, AI, en API’s. Profiteer van snelle softwareontwikkeling, en optimaliseer de samenwerking voor meer efficiëntie en lagere kosten. Lees meer!

Lees meer
offerteprogramma

5 keer sneller offertes opstellen en versturen met een offerteprogramma

Met een offerteprogramma kun je efficiënter, sneller en foutloos offertes opstellen en versturen. Hier zijn 5 manieren waarop je dit kunt doen.

Lees meer
software consultancy

Wil je meer weten over tijd besparen en een hogere productiviteit dankzij online software? Blijf dan op de hoogte via onze nieuwsbrief

Door op ‘inschrijven’ te klikken, bevestigt u dat u akkoord gaat met onze e-maildisclaimer. Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.

WordPress Appliance - Powered by TurnKey Linux