Presentatie TotalKlima enthousiast ontvangen

Op 29 november 2017 organiseerde Acto in samenwerking met totaalinstallateur TotalKlima een bijeenkomst die geheel in het teken staat van service: visie, processen en software.

Een groep van zo’n 30 belangstellende luisterde aandachtig naar de presentatie van Hans Heerschop, vestigingsmanager TotalKlima / Totaal Techniek Groep. Een echte praktijkman met een schat aan ervaring op gebied van service. De aanwezigen herkenden veel van zijn uitdagingen en maakten kennis met de manier waarop hij bij TotalKlima de processen heeft geoptimaliseerd met Acto.

Continue optimalisatie service-organisatie met Acto

De eerste winst zit in het digitaliseren van de werkbon en de visuele planning met track & trace van Acto-partner Fleet Complete. “Het was een eis vanuit onze organisatie om de planning en de werkbon in een geïntegreerde oplossing te hebben. Met als doel: sneller kunnen factureren. En dat is inmiddels ook gerealiseerd!”

De optimalisatie is een on-going proces, waarbij  elke keer weer volgende stappen worden gezet. Heerschop:”Omdat Acto samen met haar klanten de software steeds verder blijft ontwikkelen en uitbreiden, komt er ook elke keer weer nieuwe functionaliteit beschikbaar en kunnen wij ook elke keer weer een volgende optimalisatie slag maken.” De volgende stap die TotalKlima zal gaan maken is de automatische call-intake met directe terugkoppeling naar de klant, integratie van de Formulieren App en het professionaliseren van meerjarenonderhoudsplannen (MJOP), met de softwarevan Acto-partner Prognotice. Uiteraard werkt ook deze oplossing geheel geïntegreerd met ActoService.

No-hands filosofie

Na de presentatie van TotalKlima, volgde een demonstratie van het gehele serviceproces, waarin steeds meer volgens de no-hands filosofie gaat. Dit maakt deel uit van de visie van Acto op software, die het werk voor de gebruikers vooral makkelijk moet maken. Dankzij de no-hands filosofie verloopt het proces van call-intake tot en met de facturatie in principe geheel automatisch. De medewerkers hoeven pas in actie te komen als er afwijkende meldingen zijn. Door juist alle aandacht te richten op deze afwijkende meldingen, en dus de aandacht gericht te kunnen verdelen, zal het servicelevel alleen maar toenemen.

Dat het een leerzame en inspirerende ochtend was blijkt ook uit de reacties van de aanwezigen:

Presentaties waren helder en duidelijk. Vooral ook de praktijkvoorbeelden van Hans waren een mooie aanvulling.

Presentatie was duidelijk en volledig. Heb veel info gekregen. Mooi om er een klant casus aan te koppelen!

Heeft u deze bijeenkomst gemist? Maar wél geïnteresseerd in de service-oplossingen van Acto?

Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvende demonstratie.

Meer klantcases

Ennatuurlijk

Ennatuurlijk levert warmte aan ruim 85.000 gezinnen en 1200 bedrijven in heel Nederland. Die warmte komt bij hun klanten uit de buurt en loopt door maar liefst 2641 kilometer leidingen.

Lees meer

Total Klima

TotalKlima heeft duizenden serviceopdrachten per jaar en doet dat nu geautomatiseerd met de software van Acto. Dat scheelt tijd, geld, werkt veel fijner.

Lees meer
Scheer & Foppen

Scheer & Foppen

Bij Scheer & Foppen Installatietechniek werken alle monteurs met tablets en zijn de werkbonnen vrijwel volledig gedigitaliseerd.

Lees meer
WordPress Appliance - Powered by TurnKey Linux