Presentatie TotalKlima enthousiast ontvangen

Op 29 november 2017 organiseerde Acto in samenwerking met totaalinstallateur TotalKlima een bijeenkomst die geheel in het teken staat van service: visie, processen en software.

Een groep van zo’n 30 belangstellende luisterde aandachtig naar de presentatie van Hans Heerschop, vestigingsmanager TotalKlima / Totaal Techniek Groep. Een echte praktijkman met een schat aan ervaring op gebied van service. De aanwezigen herkenden veel van zijn uitdagingen en maakten kennis met de manier waarop hij bij TotalKlima de processen heeft geoptimaliseerd met Acto.

Continue optimalisatie service-organisatie met Acto

De eerste winst zit in het digitaliseren van de werkbon en de visuele planning met track & trace van Acto-partner Fleet Complete. “Het was een eis vanuit onze organisatie om de planning en de werkbon in een geïntegreerde oplossing te hebben. Met als doel: sneller kunnen factureren. En dat is inmiddels ook gerealiseerd!”

De optimalisatie is een on-going proces, waarbij  elke keer weer volgende stappen worden gezet. Heerschop:”Omdat Acto samen met haar klanten de software steeds verder blijft ontwikkelen en uitbreiden, komt er ook elke keer weer nieuwe functionaliteit beschikbaar en kunnen wij ook elke keer weer een volgende optimalisatie slag maken.” De volgende stap die TotalKlima zal gaan maken is de automatische call-intake met directe terugkoppeling naar de klant, integratie van de Formulieren App en het professionaliseren van meerjarenonderhoudsplannen (MJOP), met de softwarevan Acto-partner Prognotice. Uiteraard werkt ook deze oplossing geheel geïntegreerd met ActoService.

No-hands filosofie

Na de presentatie van TotalKlima, volgde een demonstratie van het gehele serviceproces, waarin steeds meer volgens de no-hands filosofie gaat. Dit maakt deel uit van de visie van Acto op software, die het werk voor de gebruikers vooral makkelijk moet maken. Dankzij de no-hands filosofie verloopt het proces van call-intake tot en met de facturatie in principe geheel automatisch. De medewerkers hoeven pas in actie te komen als er afwijkende meldingen zijn. Door juist alle aandacht te richten op deze afwijkende meldingen, en dus de aandacht gericht te kunnen verdelen, zal het servicelevel alleen maar toenemen.

Dat het een leerzame en inspirerende ochtend was blijkt ook uit de reacties van de aanwezigen:

Presentaties waren helder en duidelijk. Vooral ook de praktijkvoorbeelden van Hans waren een mooie aanvulling.

Presentatie was duidelijk en volledig. Heb veel info gekregen. Mooi om er een klant casus aan te koppelen!

Heeft u deze bijeenkomst gemist? Maar wél geïnteresseerd in de service-oplossingen van Acto?

Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvende demonstratie.

Meer nieuws

ai

AI biedt kansen voor installatiebedrijven 

De opkomst van kunstmatige intelligentie (AI) biedt ongekende mogelijkheden voor verschillende sectoren, waaronder de installatiebranche. Hoewel AI al sinds de …

Lees meer
software koppelingen

De toekomst van ERP: Een droom die werkelijkheid wordt 

In deze blog neemt William Zegers, algemeen directeur van Acto, jullie mee in de visie van Acto op ERP en …

Lees meer
Techniek Nederland

Techniek Nederland en Acto slaan handen ineen voor beheer van calculatietijdnormen

Techniek Nederland gaat de calculatietijdnormen beheren en onderhouden met behulp van de slimme software van Acto.

Lees meer
software consultancy

Wil je meer weten over tijd besparen en een hogere productiviteit dankzij online software? Blijf dan op de hoogte via onze nieuwsbrief

Door op ‘inschrijven’ te klikken, bevestigt u dat u akkoord gaat met onze e-maildisclaimer. Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.

WordPress Appliance - Powered by TurnKey Linux