Acto Update – maart 2021

In deze Acto Update vindt u de volgende onderwerpen:

  • DICO: Voor communicatie tussen onderhoudspartij en woningcorporatie.
  • Van werkbegroting naar prognose in 10 minuten:  In samenwerking met de onze klant Schouten Techniek hebben wij het proces onder de loep genomen en het vergaand geoptimaliseerd.
  • Informatie over onze maandelijkse webinars. 
  • Ook vindt u er meer informatie over diverse nieuwe functionaliteiten van ActoProject en ActoService release 21.10.


Wilt u op de hoogte blijven van al onze ontwikkelingen en (komende) events? Meld u dan aan voor onze nieuwsbrief!

Of download de PDF:

Meer klantcases

Ennatuurlijk

Ennatuurlijk levert warmte aan ruim 85.000 gezinnen en 1200 bedrijven in heel Nederland. Die warmte komt bij hun klanten uit de buurt en loopt door maar liefst 2641 kilometer leidingen.

Lees meer

Total Klima

TotalKlima heeft duizenden serviceopdrachten per jaar en doet dat nu geautomatiseerd met de software van Acto. Dat scheelt tijd, geld, werkt veel fijner.

Lees meer
Scheer & Foppen

Scheer & Foppen

Bij Scheer & Foppen Installatietechniek werken alle monteurs met tablets en zijn de werkbonnen vrijwel volledig gedigitaliseerd.

Lees meer
WordPress Appliance - Powered by TurnKey Linux