ActoBusiness

Tevreden klanten beter resultaat

ActoBusiness geef je inzicht en grip op je bedrijfsprocessen. Zo bespaar je tijd, verbeter je de marges en verminder je de risico’s. Het resultaat? Meer tijd voor de werkzaamheden waar het bij jouw bedrijf écht om draait. Ga voor efficiënte samenwerking met je medewerkers, klanten en partners en verbeter je bedrijfsresultaat.

 

DOWNLOAD NU DE FOLDERNEEM CONTACT OP
Acto software voor ingenieurs- en adviesbureaus

DIGITALE BEDRIJVEN HEBBEN DE TOEKOMST

Digitalisering helpt je bij het optimaliseren van je bedrijfsprocessen. ActoBusiness maakt het werk makkelijker en sneller. Zowel op kantoor, als voor de monteurs in de buitendienst. Zo kan je meer werk aan met dezelfde mensen en maak je minder fouten met tevreden klanten als gevolg. Met ActoBusiness blijf jij de concurrentie voor.

Speciaal voor jou

ActoBusiness is ontworpen speciaal voor jouw branche. Het is een compleet pakket waar al jouw bedrijfsprocessen samenkomen en werknemers kunnen samenwerken voor het beste bedrijfsresultaat.

De software is gebruiksvriendelijk en makkelijk te leren zodat jouw medewerkers snel aan de slag kunnen met het nieuwe pakket. Daarnaast werkt de software vóór jou. Door middel van signaleringen wordt aangegeven welke werkzaamheden je aandacht vereisen om alles op rolletjes te laten lopen.

Zo krijg je grip op je processen en inzicht in je werkzaamheden.

De voordelen van ActoBusiness

Het werken met ActoBusiness heeft veel voordelen voor jouw bedrijf.

Gebruiksvriendelijk

ActoBusiness is leuk om mee te werken en makkelijk te leren. Zo heeft iedereen het snel onder de knie.

Zo min mogelijk handelingen

Zo veel mogelijk werk met zo min mogelijk handelingen door de automatisering van je processen.

Snel aan de slag

Maak snel gebruik van je nieuwe software. Dankzij standaard inrichting en snelle implementatie kan jij direct aan de slag.

Past perfect bij jouw bedrijf

Speciaal ontwikkeld voor jouw branche en aanpasbaar aan de behoeften van jouw bedrijf.

Laagdrempelig en betaalbaar

Start zonder hoge investeringskosten en maak altijd gebruik van de nieuwste versie. Bij Acto betaal je alleen voor wat je gebruikt.

De voordelen van ActoBusiness

Het werken met ActoBusiness heeft veel voordelen voor jouw bedrijf.

Gebruiksvriendelijk

ActoBusiness is leuk om mee te werken en makkelijk te leren. Zo heeft iedereen het snel onder de knie.

Zo min mogelijk handelingen

Zo veel mogelijk werk met zo min mogelijk handelingen door de automatisering van je processen.

Snel aan de slag

Maak snel gebruik van je nieuwe software. Dankzij standaard inrichting en snelle implementatie kan jij direct aan de slag.

Past perfect bij jouw bedrijf

Speciaal ontwikkeld voor jouw branche en aanpasbaar aan de behoeften van jouw bedrijf.

Laagdrempelig en betaalbaar

Start zonder hoge investeringskosten en maak altijd gebruik van de nieuwste versie. Bij Acto betaal je alleen voor wat je gebruikt.

Acto - Klaar voor de toekomst

Acto helpt je goed op weg

Wij komen onze afspraken na. Samen brengen we jouw wensen en behoefte in kaart en stellen we een planning en budget samen. Duidelijke afspraken worden gemaakt zodat je weet wanneer jij van start kan. Met behulp van onze consultancy en support afdeling haal jij het maximale uit je software met tevreden klanten en een beter bedrijfsresultaat als gevolg.
Daarnaast betaal je bij ons pas als je tevreden bent!

Acto als digitaliseringspartner

Het is belangrijk dat je primaire bedrijfsprocessen in goede handen zijn. Acto levert niet alleen de beste software op de markt, met onderstaande punten bewijzen wij de beste partner te zijn.

Ervaring

Met ruim 40 jaar ervaring in de branche denken we met jou mee om je bedrijfsvoering te optimaliseren.

ISAE3402 gecertificeerd

Veiligheid vinden wij belangrijk. ISAE3402 is dé standaard om aan te tonen dat jouw data veilig is bij ons.

Van Nederlandse bodem

Wij zijn een écht Nederlands bedrijf en ontwikkelen onze software zelf met ruim 40 jaar branche ervaring in onze zak.

24/7 support

Kom je er niet uit? Er staat altijd hulp tot jouw beschikking. Naast onze helpdesk tijdens werkuren is er een support pagina waar je altijd op terecht kan voor het antwoord op je al vragen.

Innovatie

Met onze aandacht  voor onderzoek en productontwikkeling maak jij gebruik van de recentste werkwijzen.

Acto als digitaliseringspartner

Het is belangrijk dat je primaire bedrijfsprocessen in goede handen zijn. Acto levert niet alleen de beste software op de markt, met onderstaande punten bewijzen wij de beste partner te zijn.

Ervaring

Met ruim 40 jaar ervaring in de branche denken we met jou mee om je bedrijfsvoering te optimaliseren.

ISAE3402 gecertificeerd

Veiligheid vinden wij belangrijk. ISAE3402 is dé standaard om aan te tonen dat jouw data veilig is bij ons.

Van Nederlandse bodem

Wij zijn een écht Nederlands bedrijf en ontwikkelen onze software zelf met ruim 40 jaar branche ervaring in onze zak.

24/7 support

Kom je er niet uit? Er staat altijd hulp tot jouw beschikking. Naast onze helpdesk tijdens werkuren is er een support pagina waar je altijd op terecht kan voor het antwoord op je al vragen.

Innovatie

Met onze aandacht  voor onderzoek en productontwikkeling maak jij gebruik van de recentste werkwijzen.

ONTDEK DE VOORDELEN VAN ACTOBUSINESS VOOR JOUW BEDRIJF

Software die bij je past

De bewezen standaard brancheprocessen binnen ActoBusiness zorgt ervoor dat jij snel aan de slag kan. Je kan kiezen uit modules en extra opties afhankelijk van de complexiteit van jouw organisatie, projecten en werkzaamheden. De inrichting van de software wordt geconfigureerd naar jouw wensen. Zo voelt het als een maatpak en betaal je alleen voor functionaliteiten die je écht gebruikt.
De software is geschikt voor bedrijven vanaf 20 medewerkers. Omdat we werken met vaste prijzen kom je nooit voor verrassingen te staan.

Heb je minder dan 20 medewerkers? Dan biedt onze partner A1 Software  jou de perfecte oplossing.

De functies van ActoBusiness

Zo versterkt ActoBusiness ook jouw bedrijf

CRM – Verkoop en acquisitie

Inzicht in relaties en verkooptrajecten

Overzicht in je relaties en verkooptrajecten was nog nooit zo makkelijk. Met ActoBusiness heb je in één oogopslag helder hoe het ervoor staat met je relaties, offertes en opdrachten. Al deze informatie is centraal terug te vinden en te beheren. Met de geavanceerde calculatiemodule stel je snel offertes samen en breng je je marge in kaart.

 

Projecten

Eenvoudige projectplanning

Het juist uitvoeren van je projecten is belangrijk om de klant tevreden te houden en het financiële rendement van het project te garanderen. Met onze projectbewaking heb je inzicht in kosten en de productievoortgang, maar ook in je onderhanden werk positie. De werkorderplanning geeft je in één oogopslag inzicht in de planning van je werknemers.

 

Urenadministratie

Inzicht in de bezetting van je medewerkers

Het registreren van uren in ActoBusiness is gemakkelijk en snel. De monteur kan dit bijvoorbeeld gemakkelijk doen na het uitvoeren van een klus. Alle medewerkers kunnen verschillende soorten uren registreren. Ook verlof- en ziekteverzuimregistratie is eenvoudig en resulteert in een duidelijk overzicht van afwezigheid in de planning.

Facturatie

Altijd optijd betaald

Het op tijd betaald krijgen van je facturen is van grote waarde voor je onderneming om te kunnen blijven investeren in de toekomst. Met ActoBusiness komen hier weinig handelingen aan te pas en worden de facturen elektronisch verzonden en automatisch ingelezen. Ook kan er gebruik worden gemaakt van automatische incasso’s.

 

Werkvoorbereiding & Logistiek

Slim inkopen

Het inkopen en beheren van voorraden en materialen in ActoBusiness is zo gepiept. Met ons pakket is het mogelijk om slim inkopen te doen en grijp je met het voorraadbeheer nooit meer mis. Daarnaast kan ook je materieel gemakkelijk worden beheerd. Goed gereedschap is immers het halve werk.

 

Financieel management

Je boekhouding op orde

De financiële kant van ActoBusiness is uitgebreid en overzichtelijk. Het bevat verschillende rapportagemogelijkheden voor betrouwbare cijfers en scherpe analyses. Het bijhouden en verbeteren van de financiële positie van de bedrijf gaat gemakkelijk en grotendeels automatisch. Bankafschriften worden bijvoorbeeld automatisch gematched en afgeletterd van openstaande posten.

 

Service & Onderhoud

Tevreden klanten door goede service

In ActoBusiness kan je gemakkelijk verschillende contracten en afspraken vastleggen en deze koppelen aan een relatie. De afspraken worden automatisch meegenomen bij het doen van onderhoud en het oplossen van storingen. Zo heb je weinig omkijk naar je contractbeheer. Onderhoudsvoorstellen worden automatisch aangemaakt en met één klik op de knop ingepland.

 

De functies van ActoBusiness

Zo versterkt ActoBusiness ook jouw bedrijf

CRM – Verkoop en acquisitie

Inzicht in relaties en verkooptrajecten

Overzicht in je relaties en verkooptrajecten was nog nooit zo makkelijk. Met ActoBusiness heb je in één oogopslag helder hoe het ervoor staat met je relaties, offertes en opdrachten. Al deze informatie is centraal terug te vinden en te beheren. Met de geavanceerde calculatiemodule stel je snel offertes samen en breng je je marge in kaart.

 

Projecten

Eenvoudige projectplanning

Het juist uitvoeren van je projecten is belangrijk om de klant tevreden te houden en het financiële rendement van het project te garanderen. Met onze projectbewaking heb je inzicht in kosten en de productievoortgang, maar ook in je onderhanden werk positie. De werkorderplanning geeft je in één oogopslag inzicht in de planning van je werknemers.

 

Urenadministratie

Inzicht in de bezetting van je medewerkers

Het registreren van uren in ActoBusiness is gemakkelijk en snel. De monteur kan dit bijvoorbeeld gemakkelijk doen na het uitvoeren van een klus. Alle medewerkers kunnen verschillende soorten uren registreren. Ook verlof- en ziekteverzuimregistratie is eenvoudig en resulteert in een duidelijk overzicht van afwezigheid in de planning.

Facturatie

Altijd optijd betaald

Het op tijd betaald krijgen van je facturen is van grote waarde voor je onderneming om te kunnen blijven investeren in de toekomst. Met ActoBusiness komen hier weinig handelingen aan te pas en worden de facturen elektronisch verzonden en automatisch ingelezen. Ook kan er gebruik worden gemaakt van automatische incasso’s.

 

Werkvoorbereiding & Logistiek

Slim inkopen

Het inkopen en beheren van voorraden en materialen in ActoBusiness is zo gepiept. Met ons pakket is het mogelijk om slim inkopen te doen en grijp je met het voorraadbeheer nooit meer mis. Daarnaast kan ook je materieel gemakkelijk worden beheerd. Goed gereedschap is immers het halve werk.

 

Financieel management

Je boekhouding op orde

De financiële kant van ActoBusiness is uitgebreid en overzichtelijk. Het bevat verschillende rapportagemogelijkheden voor betrouwbare cijfers en scherpe analyses. Het bijhouden en verbeteren van de financiële positie van de bedrijf gaat gemakkelijk en grotendeels automatisch. Bankafschriften worden bijvoorbeeld automatisch gematched en afgeletterd van openstaande posten.

 

Service & Onderhoud

Tevreden klanten door goede service

In ActoBusiness kan je gemakkelijk verschillende contracten en afspraken vastleggen en deze koppelen aan een relatie. De afspraken worden automatisch meegenomen bij het doen van onderhoud en het oplossen van storingen. Zo heb je weinig omkijk naar je contractbeheer. Onderhoudsvoorstellen worden automatisch aangemaakt en met één klik op de knop ingepland.

 

JA, IK WIL MEER WETEN OVER ACTOBUSINESS

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Technische voordelen van ActoBusiness

Software zonder zorgen

Naast het verbeteren van je bedrijfsprocessen biedt ActoBusiness veel technische voordelen wat ons ERP systeem uniek maakt.

Software as a Service

Onze software bevindt zich in de cloud. Zo is het altijd en overal toegankelijk. Ook heb je geen kosten voor serveronderhoud en een lage investering bij de start.

De gebruiker centraal

Met ActoBusiness sta jij als gebruiker centraal krijg jij dé informatie te zien die voor jou belangrijk is.

Toekomstbestendig

De branche is in verandering. Acto is net als je branche altijd in ontwikkeling en hoeft nooit vervangen te worden.

Veiligheid staat voorop

Met behulp van 2-factor-authenticatie, anonimisering van persoonsinformatie en data back-ups is jouw data is veilig bij ons.

+

Koppel met andere systemen

Om jouw het werken nog makkelijker te maken, kan ActoBusiness koppelen met andere systemen en werkt alles met elkaar samen.

Technische voordelen van ActoBusiness

Software zonder zorgen

Naast het verbeteren van je bedrijfsprocessen biedt ActoBusiness veel technische voordelen wat ons ERP systeem uniek maakt.

Software as a Service

Onze software bevindt zich in de cloud. Zo is het altijd en overal toegankelijk. Ook heb je geen kosten voor serveronderhoud en een lage investering bij de start.

De gebruiker centraal

Met ActoBusiness sta jij als gebruiker centraal krijg jij dé informatie te zien die voor jou belangrijk is.

Toekomstbestendig

De branche is in verandering. Acto is net als je branche altijd in ontwikkeling en hoeft nooit vervangen te worden.

Veiligheid staat voorop

Met behulp van 2-factor-authenticatie, anonimisering van persoonsinformatie en data back-ups is jouw data is veilig bij ons.

+

Koppel met andere systemen

Om jouw het werken nog makkelijker te maken, kan ActoBusiness koppelen met andere systemen en werkt alles met elkaar samen.

ONTDEK IN 30 MINUTEN WAT ACTOBUSINESS KAN BETEKENEN VOOR JOUW BEDRIJF

ACTUEEL

BLIJF OP DE HOOGTE EN ONTVANG ELKE MAAND ONZE NIEUWSBRIEF

WordPress Appliance - Powered by TurnKey Linux