ACTOBUSINESS

actobusiness logo

EEN OPLOSSING VOOR UW HELE ORGANISATIE

Met ActoBusiness haalt u een complete softwareoplossing in huis om uw bedrijfsprocessen optimaal te ondersteunen. Door de gebruikersvriendelijke bediening en logische opbouw zal het u weinig moeite kosten de software eigen te maken. Dankzij voor-ingerichte bestanden kunt u, nadat wij voor u een eigen bedrijfsomgeving hebben aangemaakt, direct aan de slag. Uiteraard bieden wij persoonlijke ondersteuning op locatie om de software zo in te richten dat het perfect aansluit bij uw werkprocessen.

ActoBusiness

De software is volledig online. U hoeft geen server aan te schaffen. Een computer met internetverbinding is voldoende. Engelstalige werknemers in dienst? Geen probleem, want ActoBusiness ondersteunt zowel een Nederlandse als Engelse user interface. Voor een vast bedrag per maand per gebruiker kunt u niet alleen van onze software gebruik maken, maar ontvangt u ook automatisch altijd de laatste updates. Wij staan bovendien elke werkdag van 8:00 tot 18:00 uur voor u klaar om uw vragen te beantwoorden.

Voordelen voor u

✔ Het is een complete oplossing voor uw bedrijfsvoering.
✔ Het is 100% online. Een computer met internetverbinding is voldoende.
✔ De app is via de Google Play Store of de App Store van Apple te downloaden.
✔ U betaalt per gebruiker en kunt dus klein starten.
✔ De software bestaat uit verschillende modules en u kunt naar wens de software uitbreiden.
✔ U kunt snel aan de slag dankzij de korte implementatieperiode.

CRM

Elke dag staat u in contact met uw klanten, leveranciers en onderaannemers. ActoBusiness biedt u de mogelijkheid om al uw relaties centraal te beheren. Daarbij kunnen notities, e-mail, afspraken en documenten worden opgeslagen, zodat deze voor u en uw collega’s altijd inzichtelijk zijn. ActoBusiness ondersteunt ook het volledige verkoopproces. Spot u een kans in de markt, dan legt u deze eenvoudig vast via de app om later te kunnen opvolgen tot een opdracht.

Belangrijkste voordelen:

Relatiebeheer
Opvolgen en bewaken van verkoopkansen
Vastleggen van documenten, notities, e-mail en afspraken
Integratie met Microsoft Outlook

Calculatie & Offertebeheer

U kunt met ActoBusiness snel en op elk gewenst moment een commerciële (open) begroting of offerte maken. U krijgt daarbij gedetailleerd inzicht in de kostprijs en de marge van uw calculatie (verkoopprijs). Wij maken het u hierbij heel gemakkelijk, met een scala aan hulpmiddelen, zoals het kopiëren uit standaard begrotingen en recepten. Daarnaast kunt u de gewenste artikelen eenvoudig opzoeken in het centrale artikelbestand of direct online in de bestanden van de groothandel of 2BA.

Belangrijkste voordelen:

Aanvraag- en offertebeheer
Offerte in huisstijl
Online artikelinformatie, prijzen en tijdnormen
Standaard begrotingen en recepten
Flexibele calculatiestructuren

Projecten & Klussen

De kern van uw bedrijfsvoering bestaat uit het uitvoeren van projecten en klussen. Natuurlijk wilt u dit binnen tijd en budget opleveren met een tevreden klant als resultaat. Om u hierin te ondersteunen geeft ActoBusiness u de mogelijkheid al uw project en klussen te plannen en te bewaken. U heeft direct zicht op eventuele problemen die zich voordoen of gáán voordoen zodat u hier tijdig op kan anticiperen.

Belangrijkste voordelen:

Planbord om klussen en projecten te plannen
Digitale werkorder om de buitendienst aan te sturen
Projectbewakingsoverzicht
Facturatie van termijnen, regiewerkzaamheden of te produceren eenheden

Service & Onderhoud

Service staat binnen uw organisatie hoog in het vaandel. Uw klanten rekenen dagelijks op uw kennis en expertise om technische uitdagingen zo snel en zo goed mogelijk op te lossen. U bent daarom op zoek naar een oplossing die uw dienstverlening optimaal ondersteunt. ActoBusiness helpt u met het beheer van alle contractafspraken met uw opdrachtgevers. Dit zorgt er voor dat u altijd precies weet wanneer er onderhoud moet worden uitgevoerd aan het gebouw, installatie of machine. De monteur wordt hierbij ondersteund door een digitale werkorder waarbij alle informatie over de werkzaamheden met een druk op de knop is op te vragen. Zijn de werkzaamheden eenmaal verricht dan wordt automatisch de juiste factuur aan uw opdrachtgever verzonden.

Belangrijkste voordelen:

✔ Beheer van contracten en afspraken
✔ Digitaal planbord en digitale werkorder (app)
✔ Diverse klantrapportages
✔ Online klantportaal
✔ Automatische facturatie van contracttermijnen en regiewerkzaamheden

Inkoop

De juiste materialen op de juiste tijd, op de juiste plek en uiteraard tegen de gunstigste condities. Dat is waar het bij inkoop om draait. Met zowel een online- als offline artikeldatabase grijpt u nooit meer mis en heeft u altijd de actuele prijzen bij de hand. Bestellingen worden per e-mail of elektronisch via XML naar uw leverancier verzonden. De kans op fouten is hierdoor vrijwel uitgesloten. En als uw leverancier dit ondersteunt wordt de orderbevestiging en pakbon automatisch voor u ingelezen. Hierdoor bent u volledig in control!

Belangrijkste voordelen:

Voeg artikelen aan uw bestellijst toe via de webshop van de leverancier/groothandel
Elektronisch versturen van bestelorders (XML)
Mogelijkheid om kenmerk ‘afhalen’ mee te geven aan de bestelorder
Persoonlijk dashboard om alle openstaande bestellingen real-time te volgen

Financiële administratie

De financiële administratie is het gevolg van de operationele werkprocessen. En zo is het in ActoBusiness ook bedoeld. Of het nu het plaatsen van een inkoopopdracht, het uitgeven van voorraad op een project of het boeken van uren op een werkorder betreft. Al deze transacties leiden automatisch tot de juiste boeking in de financiële administratie. Uiteraard hoort het verwerken van de bankmutaties, betalen van inkoopfacturen, beheer van uw debiteuren en het rapporteren aan de accountant daar ook bij. ActoBusiness zorgt er voor dat u op al deze fronten geen tijd meer verliest.

Belangrijkste voordelen:

✔ Automatische matching van bankmutaties met openstaande posten
✔ Meerdere administraties voeren
✔ Diverse financiële overzichten (o.a. saldibalans, winst- en verliesrekening, cashflow)
✔ Gebruik van Referentie Grootboek Schema
✔ Beheer van activa

Voorraadbeheer

Nooit meer misgrijpen! Dat is een vaak gehoorde opmerking als het gaat om voorraadbeheer. U kunt er natuurlijk voor kiezen om geen enkele voorraad aan te houden. Leveranciers zijn immers tegenwoordig in staat dezelfde dag nog te leveren en hebben een enorm breed assortiment. Toch kunnen wij ons voorstellen dat u behoefte heeft om bepaalde goederen op voorraad te hebben. Denk daarbij aan veelgebruikte artikelen in de bus van de monteur of bepaalde type kabels of buizen die u tegen gunstige condities heeft kunnen inkopen. Met ActoBusiness kunt u verschillende magazijnen aanmaken en beheren. Met een handige app kunt u voorraadtransacties uitvoeren of de voorraad inventariseren.

Belangrijkste voordelen:

Ondersteuning voor centrale- en automagazijnen
Automatisch bestellen op basis van minimale voorraad
Handige app om magazijntransacties uit te voeren en voorraad te inventariseren

Neem contact op

Meer informatie over de bedrijfssoftware en/of diensten van Acto? Neem contact met ons op!

Onleesbaar? Klik hier voor een nieuwe tekst. captcha txt