Uitnodiging: Acto Update Event | 25 januari 2023 

 

Van 8.30 tot 12.30 uur

Vanaf 8.30 staat de koffie of thee voor je klaar. Rond 12.30 sluiten we de ochtend af met een lunch.

Acto Informatisering

Amsterdamseweg 51a
in Amersfoort

l

Gratis aanmelden

Voor iedereen die werkt of wil gaan werken met de bedrijfssoftware van Acto.

In één ochtend weer helemaal up-to-date

Op woensdag 25 januari organiseren we een informatiebijeenkomst voor alle klanten van Acto. In een ochtend ben je weer helemaal op de hoogte van alle ontwikkelingen en mogelijkheden van de software. We nodigen je van harte uit om bij deze leerzame en inspirerende ochtend aanwezig te zijn!

Ontdek alle nieuwe mogelijkheden, denk met ons mee over nieuw te ontwikkelen functionaliteit en haal het maximale uit jouw software. Kom naar het Acto Update Event op 25  januari a.s.!

 

Programma:

Wij hebben een gevarieerd programma samengesteld met de volgende onderwerpen:

 

8.30-9.00 uurInloop en ontvangst met koffie/thee 
9.00-10.30 uur

Presentatie en rondetafelgesprekken
In een aantal rondetafelgesprekken gaan we met elkaar in gesprek rondom het thema “Meer Installeren en minder administreren”. Hoe kunnen we de administratieve druk verder verlagen met behulp van automatisering en digitale hulpmiddelen.

  • Hoe kan je in 2023 minstens 75% van je inkoopfacturen electronisch afhandelen?
    Dennis Tsin van Unifiedpost geeft een update over de trends. Hierbij komt ook Banqup, de oplossing voor o.a. het elektronisch verwerken van kleinere aantallen inkoopfacturen aan bod.
  • Hoe ga je slim om met de wisselende inkoopprijzen?
    Marcel Odijk neemt je mee in de wereld van prijsvergelijken. Hierbij speelt MBB-beheer een belangrijke rol en kijken we naar het gehele aanbiedingstraject, van calculatie tot en met opdracht.
  • Hoe krijg je grip op je bestelproces?
    Steeds meer leveranciers maken de overstap naar DICO-berichten en ondersteunen Purchase2Pay.Pascal Geenen laat zien wat welke voordelen hiermee zijn te behalen.
10.30-11.00 uurpauze
11.00-11.30 uur

Nieuwe functionaliteiten en prioritering 

Vanuit jullie feedback zijn een aantal onderwerpen uitgewerkt en daarnaast zullen we een aantal concepten presenteren, zoals een Klantportaal, onderhoudscalculatie en tools ter ondersteuning van de Gasketelwet en de Wet kwaliteitsborging voor het bouwen (Wkb). We nodigen je uit om mee te denken over de ontwikkeling van nieuwe functionaliteit

11.30-12.30 uur

Demonstratie en roadmap ActoBusiness

12.30 uurLunch
WordPress Appliance - Powered by TurnKey Linux